درمان با ورزش

همواره درمان بیماریها یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان میباشد. با این حال اغلب آنها معتقدند که ورزش کردن بهترین راه داشتن بدن سلامت و خوش فرم است و نوشابه های انرژی زا و بدون قند را مکمل‌های مناسبی جهت کمک به این امر می‌دانند.

درمان با ورزش

همواره درمان بیماریها یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان میباشد. با این حال اغلب آنها معتقدند که ورزش کردن بهترین راه داشتن بدن سلامت و خوش فرم است و نوشابه های انرژی زا و بدون قند را مکمل‌های مناسبی جهت کمک به این امر می‌دانند.

با افزایش چشمگیر آپارتمان‌نشینی و شغل های اداری بیماری‌های زیادی به سراغ جوامع بشری آمده است که درمان این دردها علاوه بر زمان گیر بودن، پرهزینه نیز می باشد. ورزش کردن همواره یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از دچار شدن به این گونه بیماری هاست. اغلب مردم به دلیل اینکه عادت بد ورزش نکردن دارند به آنها توصیه می‌شود که از نوشابه های انرژی زا و مولتی ویتامین جهت افزایش قوای جسمانی و بالا بردن سطح توانایی خود استفاده کنند. این نوشابه های بدون کافئین و قند با توجه به املاح معدنی و ویتامین های آن نقش زیادی در افزایش توان برای انجام ورزش های روزانه دارند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان با ورزش جدیدترین راه داشتن بدن سالم

به تعبیری دیگر داشتن بدن سالم را می‌توان همان تناسب اندام بیان کرد. تناسب اندام یعنی تمام اندام های بدن جهت انجام هرگونه فعالیت ورزشی آماده باشه و این امر مستلزم انجام دادن کارهای ساده مانند پیاده روی در روز، خوردن غذاهای کم کالری، پرهیز از خوردن غذاهای چرب و... می باشد. از غذاهای چرب و مضر می‌توان به پیتزا، سوسیس، کالباس، مواد سرخ کردنی و غذاهای فست فودی دیگر اشاره کرد.

در اکثر مراجع علمی دنیا پیاده روی سریع ترین راه برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام است پس جدی گرفتن پیاده روی همراه اصولی که گفته می شود امری مهم برای رسیدن به اندامی جذاب است. خب حالا همه میدونن که بهترین و سریع ترین روش پیاده روی به صورت روزانه و مرتب انجام دادن آن است. زمان مناسب برای این کار بین ۳۰ تا ۳۵ دقیقه است. 

پیاده روی مانند سایر ورزش ها دارای شرایط خاص، لباس مخصوص و روش انجام مخصوص خودش است. برخلاف عقیده و نظر مردم پیاده روی در مسیر بین خانه و محل کار هر چقدر هم که به صورت روزانه انجام شود تاثیر زیادی در لاغری ندارد و زمانی پیاده روی تاثیر خوبی می گذارد که تند انجام شود چون ضربان قلب افزایش پیدا میکند و آن لحظه چربی سوزی اتفاق می افتد.

باور غلط نخوردن و لاغر شدن

متاسفانه این باور غلط از گذشته بین مردم ایران وجود دارد که نخوریم لاغر میشیم!!! عقلانی نیست برای داشتن بدن خوب تمام اعضا و جوارح را دچار اختلال و مشکل کنیم. تمام متخصصین در امور تغذیه و تناسب اندام در دنیا بر این باورند که با مصرف صحیح و اصولی مواد خوراکی و داشتن تغذیه ی سالم و رژیم غذایی خوب میتوان بدون ضرر به سایر قسمت های بدن به اندام ایده آل رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی