درمان با ورزش

همواره درمان بیماریها یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان میباشد. با این حال اغلب آنها معتقدند که ورزش کردن بهترین راه داشتن بدن سلامت و خوش فرم است و نوشابه های انرژی زا و بدون قند را مکمل‌های مناسبی جهت کمک به این امر می‌دانند.

درمان با ورزش

همواره درمان بیماریها یکی از دغدغه‌های اصلی پزشکان میباشد. با این حال اغلب آنها معتقدند که ورزش کردن بهترین راه داشتن بدن سلامت و خوش فرم است و نوشابه های انرژی زا و بدون قند را مکمل‌های مناسبی جهت کمک به این امر می‌دانند.

با افزایش چشمگیر آپارتمان‌نشینی و شغل های اداری بیماری‌های زیادی به سراغ جوامع بشری آمده است که درمان این دردها علاوه بر زمان گیر بودن، پرهزینه نیز می باشد. ورزش کردن همواره یکی از راه های اصلی برای جلوگیری از دچار شدن به این گونه بیماری هاست. اغلب مردم به دلیل اینکه عادت بد ورزش نکردن دارند به آنها توصیه می‌شود که از نوشابه های انرژی زا و مولتی ویتامین جهت افزایش قوای جسمانی و بالا بردن سطح توانایی خود استفاده کنند. این نوشابه های بدون کافئین و قند با توجه به املاح معدنی و ویتامین های آن نقش زیادی در افزایش توان برای انجام ورزش های روزانه دارند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان با ورزش و مانکن شدن

در زمان‌های قدیم مخصوصا افراد بازاری و جا افتاده داشتن شکم و حجیم بودن آن نشانه اعتبار در کوچه و خیابان و بازار می دانستند. با گذشت زمان و تغییر طرز تفکر مردم انسان ها دیگر علاقه ای به داشتن شکم بزرگ ندارند. در حال حاضر داشتن شکم بزرگ نکته منفی در افراد به حساب می‌آید که مشکلات و بیماری های زیادی را برای فرد و اطرافیانش به وجود می‌آورد.

امروزه به دلیل اهمیت سلامتی و افزایش احتمال دچار شدن به بیماری‌هایی زمینه‌ ای مانند چربی خون، دیابت، فشار خون و...، مردم اهمیت بسیار زیادی برای لاغری و تناسب اندام قائل هستند به همین دلیل است که در خانواده‌ها افراد به پزشک تغذیه مراجعه می‌کنند تا اصول و روش صحیح غذا خوردن و رژیم های غذایی درست را متوجه شوند. این امر حتی در بسیاری از خانواده های قدیمی و سنتی نیز مشهود است.

بسیاری از مردم به خصوص جوانان علاقه بسیار زیادی به ثروت و شهرت دارند. یکی از راه‌های رسیدن به این هدف ورود به صنعت مدلینگ است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت به صورت گسترده این کار یکی از سریع ترین راه های رسیدن به شهرت است. برای ورود به این صنعت باید اندامی متناسب داشت. یکی از دلایل شلوغی باشگاه ها همین مسئله است که ذهن بسیاری از دختران و پسران جوان را به خود مشغول کرده است و در جهت آن تلاش می کنند.

فواید رسیدن به تناسب اندام

داشتن بدن روی فرم در ازای رعایت نکاتی مثل داشتن تغذیه سالم، رعایت رژیم غذایی، پرهیز از غذاهای پر کالری و ورزش کردن به دست می‌آید. نداشتن اضافه وزن فواید فراوان روحی و جسمی از جمله بهبود حافظه فرد، داشتن انرژی بیشتر، کاهش خطر بروز سرطان، بهبود شرایط روحی مثل افسردگی، دچار نشدن به آرتروز و درمان بیماری‌هایی مثل دیابت و فشار خون و... است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی